13-08-09

vakantie Trier.

Hallo,

Vorige week ben ik een week op vakantie geweest in Trier.  Normaal gezien verkies ik liever voor een rustige strand vakantie, maar vorige week voor een toeristische vakantie en het was zeker de moeite waard.

ziehier de vakantie agenda:

Maandag gingen we naar Traben Tarbach daar stapten we op de boot naar Bärnkassel.  Met wat fantasie zaten we op de Titanic op de Moezel.  Na de boottocht een uitstap in Bärnkassel.

Dinsdag maakten we een citytour met gids naar Trier en voor de "Porta Negra"  maakten we een groepsfoto.  In het hotel volgde nog een grillavond

Woensdag reden we naar Saarburg en reden we over een Romeinse brug.  Dan aten we in biergarden van grijpvogelpark waar de vogels zelf aan ons werden voorgesteld en we er sommigen mochten aanraken en we kregen ook uitleg.

Donderdag was er een zoektocht rond het hotel.

Vrijdag was er een wandeling naar het Weishaus waar je een heel mooi panoramisch uitzicht had van Trier.
's Avonds Ierse avond met orkest.

Zaterdag was er een lunch tegenover de "Porta Negra" en shoppen.  Het was dan de laatste met een "candlelight dinner en een fakkeltocht met afscheidsdrank.

Zondag was er nog een fotopresentatie en rond 17 uur waren we weer thuis.

22:04 Gepost door Stijn Thijssen in Algemeen | Permalink | Commentaren (3) |  Facebook

hey stijn!

het was leuk in Trier he :-) Ik heb het dadelijk gelezen toen je zei dat het gepost was...Ik ga nu de hond uitlaten! Tot volgende keer,

xxx Katrien met de dreadlocks :)

Gepost door: katrien | 13-08-09

Reageren op dit commentaar

groetjes van uw meter! Hey Stijn, leuke website!
't is veel te warm hier in Turnhout... 'k heb gezien dat je op verlof bent geweest, was het daar ook zo warm?
Groetjes van uw meter, Clara, Cor, Taiko en Hans

Gepost door: Clara | 15-08-09

Hoi Stijn,
Afgelopen maandag zijn we met een deel leerlingen van de Step te Zonhoven bij jullie op bezoek geweest.
We kregen je blogspot en natuurlijk zijn we met de hele klas een kijkje komen nemen. Ik wil U en al je huisgenoten bedanken voor de fijne ontvangst en leerrijke ervaring.